ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
جمعی از کشتی گیران قهرمان المپیک و جهان، در نامه به شهردار تهران، با اشاره به ثبت پنجم شهریور زادروز جهان پهلوان تختی به عنوان "روز ملی کشتی"، خواستار انجام تبلیغات شهری مناسب در سطح شهر تهران، به این مناسبت شدند.
کیهان ورزشی-

جمعی از کشتی گیران قهرمان المپیک و جهان، خواستار انجام تبلیغات شهری مناسب در سطح شهر تهران، به این مناسبت شدند. متن نامه‌ای که به امضای قهرمانانی همچون کمیل قاسمی، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور و مصطفی حسین خانی رسیده و به دفتر شهردار تهران ارسال شده به شرح زیر است:

ثبت پنجم شهریور ماه به عنوان "روز ملی کشتی" در تقویم رسمی کشور، نشان از جایگاه ویژه فرهنگی و تاریخی کشتی، به عنوان ورزش ملی کشور دارد. کشتی برای مردم ایران صرفا یک رشته ورزشی نیست، بلکه بخشی از تاریخ و فرهنگ سرزمین ایران است. این مردم در تمامی طول تاریخ، همواره در میان کشتی گیران، پهلوانان زمان خود را جستجو می‌کرده و می‌کنند. آنانی که به هر روشی پیروز شدن را نمی‌پسندند و برای منافع شخصی‌شان، عزت نفس خود را زیر پا نمی‌گذارند.

لذا با عنایت به اینکه "روز کشتی،" زادروز "جهان پهلوان غلامرضا تختی" بوده و سرمایه فرهنگی بزرگی، برای مردم عزیز کشور محسوب می‌شود، از جنابعالی تقاضا داریم، شهرداری‌های مناطق شهری تهران و سازمان‌های تخصصی مربوطه، نسبت به انجام تبلیغات مناسب در این خصوص، با استفاده از فضای تبلیغات محیطی در شهر تهران، اقدامات لازم را معمول فرمایند.

جمعی از قهرمانان المپیک و جهان از جمله:

حسن رحیمی،قهرمان المپیک و جهان

کمیل قاسمی،قهرمان المپیک و جهان

مسعود اسماعیل پور، قهرمان جهان

مصطفی حسین خانی، قهرمان جهان
و ...

برچسب ها: غلامرضا تختی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها