PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- شیخ دیاباته، محمد نادری و داریوش شجاعیان مصدومان تیم فوتبال استقلال هستند که همچنان آمادگی کاملی برای حضور در میادین پیدا نکرده‌اند. استقلال خود را برای بازی با تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته نهم آماده می‌کند.یکی از دغدغه‌های مهم آبی‌پوشان پایتخت، وضعیت مصدومان این تیم است که حضور آن‌ها همچنان برای داربی نامشخص است.
- تيم فوتبال نوجوانان ايران در دومين بازى تداركاتى مقابل تاجيكستان با نتیجه یک بر صفر به پيروزى رسيد.
- نشست هماهنگی کاندیداتوری ایران در جام ملت های آسیا 2027 با حضور دبیرکل فدراسیون، روسای 8 هیات فوتبال ، شهرداران و مدیرعامل شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی برگزار خواهد شد.
- رئیس کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت : تعداد حادثه دیدگانِ دیروز ارتفاعات تهران به هفت نفر رسیده است.
- با مصوبات دولت اسناد قطعی ورزشگاه های مرغوبکار، کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام بنام پرسپولیس قطعی و صادر شد.
- با توجه به تعویق بازی‌های المپیک به علت شیوع کرونا، مقرر است، مراسم «ساده‌تر و محدودتر» برگزار شود. برای همین توکیو 2020 یک تیم جدید منصوب کرد. 
- هنریک مخیتاریان، بازیکن تیم رم ایتالیا و کاپیتان تیم ملی فوتبال ارمنستان به عنوان مرد سال فوتبال این کشور معرفی شد.
- سایت اسپورت باکس روسیه نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت را با به ثمر رساندن 11 گل و دادن 5 پاس گل در 15 بازی در تیم منتخب لژیونرهای نیم‌فصل لیگ برتر این کشور قرار داد.
- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس با ثبت آمار عالی 33 گل در 29 بازی بهترین گلزن سری آ در سال 2020 میلادی لقب گرفت.
- خوزه لوئیز چیلاورت، دروازه‌بان پیشین تیم ملی پاراگوئه، قصد دارد، برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2023 کشورش نامزد شود.
- کمیته انضباطی نهایتا تا 48 ساعت آینده تشکیل جلسه می‌دهد تا مدارک و مستندات ارسال شده توسط ایفمارک مبنی بر تخلف بهداشتی ذوب‌آهن را بررسی و حکم بازی را اعلام کند در صورت اجرای عدالت و قانون، این انتظار می‌رود نتیجه بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود تا دیگر تیم‌ها ، هنگام مشکلات درون‌تیمی به بهانه کرونا و تخلفات بهداشتی از بازی کردن مقابل رقبا فرار نکنند. اجرای عدالت و قانون خواسته پرسپولیس است.
- محمود فکری، سرمربی استقلال تهران، گفت: واقعیت این است که در این مدتی که در استقلال بودم با خیلی از عزیزان صحبت کردم و متوجه شدم یکی از دلایلی که در چند سال اخیر باعث عدم موفقت استقلال شده ، اینستاگرام و فضای مجازی است .
- منابع خبری آلمان خبر از هدایت تیم ملی این کشور توسط یورگن کلوپ در تابستان 2022 دادند. 
- یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برای تسلیت به خانواده بهروز خورشیدیان، هوادار فقید پرسپولیس که پس از فینال آسیا درگذشت، راهی یاسوج شد. گل‌محمدی در این دیدار مدال نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به فرزند هوادار فقید پرسپولیس هدیه داد.
- با اعلام باشگاه پرسپولیس باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب ماریو بودیمیر پرداخت کند که در صورت نپرداختن مطالبات بودیمیر در مدت معین ، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و پس از پرداخت پول، این محرومیت از بین می‌رود.
- بشار رسن بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 از پرسپولیس جدا شد و در دوحه ماند تا مذاکراتش را با باشگاه قطری انجام دهد.سایت ترانسفر مارکت در پروفایل شخصی بشار رسن این بازیکن عراقی را توپچی جدید باشگاه القطر ثبت کرده که با قراردادی 3 ساله به این تیم ملحق شده است.
- طبق برنامه سازمان لیگ، یکشنبه 21 دی‌ماه به عنوان روز برگزاری شهرآورد فصل جاری درنظر گرفته شده که البته این تاریخ به تایید نهایی شورای تامین و دستگاه‌های مربوطه نیاز دارد.در برنامه قبلی لیگ مسابقات از ساعت 15 تا 16 انجام می‌شوند اما در صورتی که دربی آخرهفته برگزار نشود و مانند روز یکشنبه در میان هفته باشد به نظر می‌رسد زمان این مسابقه بین ساعت 17 تا 19 برنامه ریزی شود. 
- روزنامه الشرق قطر نوشت: هالگریمسون سرمربی العربی ممکن است تصمیمش را برای کنار گذاشتن مهدی ترابی از ترکیب این تیم در بازی برابر السیلیه بگیرد با توجه به اینکه ناکامی او در ترکیب العربی به اثبات رسیده و نتوانسته کمکی به تقویت خط حمله این تیم کند. 
- دورتازه پیکارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس پی گیری شد و این نتایج به دست آمد : لستر 2 - منچستریونایتد 2 ، آستون ویلا 3 - کریستال پالاس صفر ، فولام صفر - ساوتهمپتون صفر ، آرسنال 3 - چلسی یک ، منچستر سیتی 2 - نیوکاسل صفر ، شفیلد یونایتد صفر - اورتون یک

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار