PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- کمیته برگزاری بازی‌های زمستانی از 30 پیکتوگرام ورزشی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که برگرفته از خوشنویسی چینی است، رونمایی کرد.
- ویدئویی که فردی در نروژ از بازی والیبال با سگش منتشر کرده، در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است⁣.
- دولت ژاپن ورود ورزشکاران و تیم‌های ورزشی به خاک این کشور را به علت موارد گزارش شده از ویروس جدید به حالت تعلیق درآورد، این موضوع حداقل به مدت یک ماه اجرایی خواهد شد.
- سازمان لیگ برترانگلیس اعلام کرد، به هیچ وجه قصد توقف یا لغو بازی های این لیگ را ندارد و با وجود مبتلایان چند روز اخیر به شیوه نامه های بهداشتی خود اطمینان کامل داشته و رقابت های این فصل را ادامه خواهد داد.
- باشگاه چلسی اعلام کرد علی رغم پیامدهای ویروس کرونا و تأثیر منفی آن بر اقتصاد فوتبال در سراسر جهان، تراز مالی این باشگاه طی سال گذشته، با 32/5 میلیون پوند سود همراه بوده است.
- سيف، مدير مجموعه ورزشى آزادى گفت : در بعضى از قسمت‌هاى ورزشگاه كه امكان بازسازى دارد اين امر در حال انجام است . كيفيت زمين در روزهايى كه بارندگى است باعث می‌شود توپ سنگين شود؛ چمن آزادى از نظر استاندارد مشكلى ندارد. به دليل اينكه استقلال و پرسپوليس دولتى هستند الزامى به پرداخت اجاره بها نيست اما هر دو تيم به مجموعه آزادى بدهكارند.
- گفته می‌شود لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا آپارتمانی در میامی خریداری کرده که بعد از انتقال به تیم اینترمیامی در آن ساکن خواهد شد.
- از گوشه و کنار شنیدیم بازی با سپاهان آخرین فرصت یحیی گل محمدی مربی این تیم برای ادامه همکار یست . گل محمدی پس از باخت در فینال و از کف رفتن جام ، دیگر مثل گذشته تمرکز لازم را ندارد. 
- اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ، درنامه‌ای به صالحی امیری گفته است حضور کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال بلامانع است.
- رامین رضاییان، مدافع الدحیل با قراردادی قرضی تا پایان فصل به السیلیه پیوست.
- برونو فرناندز به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه منچستر یونایتد انتخاب شد.
- محمود شجاعى، مربى تراكتور گفت : نظر مسعود شجاعى حضور محمد تقوى به عنوان سرمربى است، از نظر ، سن یک عدد است و تا وقتى كه مثمر ثمر باشد به بازيگرى ادامه می‌دهد. مسعود به فكر حضور بر روى نيمكت نيست و همچنان دوست دارد بازى كند ، من كلاس A آسيا را در سال 2014 زير نظر مرتضى محصص و معينى گذرانده‌ام و در تمام رده‌هاى پايه و بزرگسالان صنعت نفت هم بازى كرده و مربى بوده‌ام.
- فدراسیون تاریخ و آمار با نزدیکی به پایان سال 2020 اقدام به معرفی آمارهای منتخب خود کرده است. این مرجع بهترین بازیکنان قاره های مختلف را معرفی کرده که در قاره آسیا سون هیونگ مین کره ای عنوان بهترین بازیکن سال 2020 آسیا را به دست آورد.
- بعد از جدایی بشار رسن عراقی از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تیم القطر، قرار بر این بود که 120 هزار دلار بابت این انتقال به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. از این رو یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ این مبلغ از انتقال رسن، به باشگاه رسیده است.
- باشگاه پورتو 9 عکسی که بیشترین لایک در صفحه اینستاگرام این تیم در سال 2020 خورده را منتشر کرد که 3 تای آنها مربوط به مهدی طارمی است .
- پس از بازی نکردن هرویه میلیچ مدافع استقلال در دیدار برابر گل‌گهر، این بازیکن با انتشار استوری در پیج شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد. این واکنش میلیچ در کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی موجب شد مربی آبی پوشان به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه گذاشت . 
- با پایان فرصت شرکت در نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب محبوب‌ترین باشگاه قاره آسیا، تراکتور تبریز 51/14 درصد آرا را کسب کرد و به عنوان محبوب‌ترین باشگاه قاره کهن انتخاب شد. باشگاه پرسپولیس هم 21/65 درصد رأی کاربران را به خود اختصاص داد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار