ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در راه جام جهانی 2022 - تیم ملی فوتبال ایران 15 مهر با امارات و 20 مهر با کره جنوبی بازی دارد. بر این اساس بازی‌های لیگ برترفوتبال کشورمان چند روز بعد از دیدار با کره جنوبی یعنی اواخر مهر آغاز خواهد شد به این دلیل که بازیکنان ملی پوش باشگاه‌ها چند روز بعد از بازی با کره جنوبی نیاز به استراحت دارند و بعد از استراحت می‌توانند در اردوی باشگاهی و بازی‌های لیگ برتر حاضر شوند. 
- پیام نیازمند دروازه‌بان فصل قبل سپاهان به صورت رسمی به پورتیموننزه پرتغال پیوست.
- مددی ، مدیرعامل استقلال روز چهارشنبه برای بررسی شرایط میزبانی کشور امارات و انجام مقدمات لازم جهت دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان از سري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا که در کشور امارات و شهر دبی برگزار می‌شود، به این کشور سفر می‌کند. بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شد تا در این فاصله زمانی، مذاکرات باشگاه و بازیکنان از سوی اعضای کمیته نقل‌و‌انتقالات ادامه پیدا کند.
- امیرحسین باقرپور مهاجم سابق تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان با امضای قراردادی دو ساله رسما به عضویت تیم فوتبال نساجی درآمد.
- مدیر برنامه سید حسینی حسینی پیش از نشست هیات مدیره استقلال در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرد. قرارداد دروازه بان استقلال به پایان رسیده و به همین دلیل مدیر برنامه این بازیکن برای مذاکره مجدد در محل این باشگاه حضور پیدا کرده است. فرشید اسماعیلی،ارسلان مطهری،حسین حسینی،مسعود ریگی،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند و داریوش شجاعیان نفراتی هستند که با استقلال قرارداد ندارند.
- اعضای تیم پرسپولیس پیش از تمرین در تست مربوط به تشخیص کووید 19 شرکت کردند. نتایج آزمایش‌ها به کادر پزشکی سرخپوشان ارسال و مشخص شد که پاسخ همه تست‌ها منفی بوده است.
- روزنامه «البعث» سوریه در شماره روز سه‌شنبه خود، با انتشار گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی این کشور و نخستین مسابقه برابر تیم ملی ایران نوشت: با توجه به فراهم نشدن امکانات VAR در ورزشگاه آزادی، ممکن است بازی مقابل ایران در مکانی غیر از ورزشگاه آزادی تهران انجام شود . 
- سایت «اسپورت» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور قطر را برای میزبانی از بازی های انتخابی جام جهانی انتخاب کرده است. عراق به دلیل شرایط امنیتی و بهداشتی نتوانست میزبانی بازی های خود را در انتخابی جام جهانی در کشور داشته باشد و AFC این کشور را موظف به انتخاب زمین بی طرف کرد. تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی است.
- سایت UAE امارات پیوستن قایدی مهاجم استقلال به تیم الاهلی را قطعی دانست و با منتشر کردن ویدئویی از این بازیکن با پیراهن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: یک حرکت دیدنی از بازیکن جدیدالاهلی ! 
- به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره و کادرفنی روز سه‌شنبه به مدت 2 ساعت با حضور اصغر ملکیان، رئيس هيات مديره، پرویز مظلومی، عضو هيات مديره، فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی و به میزبانی مدیرعامل باشگاه برگزار شد. مددی مدیرعامل باشگاه گفت: در این جلسه عدد نهایی و مورد تایید برای حضور بازیکنان در فصل پیش‌رو به تایید حاضرین در جلسه رسید تا نسبت به آن برای جذب یاران مورد نظر کادرفنی اقدام شود.
- رضا دهقانی که فصل گذشته را با پیراهن سپاهان استارت زده بود در نیم‌فصل به طور قرضی به نساجی رفت و حالا برای فصل جدید با پرسپولیس قرارداد بست. فصل گذشته دهقانی ، هافبک 23 ساله یک گل زد و چهار پاس از 19 پاس‌کلیدی‌اش هم منجر به گل شد.
- با توجه به درپیش بودن رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان (10 تا 18 مهرماه – اسلو نروژ) و لزوم تعیین سرمربی برای هدایت تیم ملی و شروع هرچه سریع تر تمرینات، فدراسیون اقدام به انتصاب سرمربی تیم ملی آزاد کرد. بر این اساس پژمان درستکار عضو اسبق تیم ملی آزاد که در آمریکا اقامت دارد به سمت سرمربی منصوب شد.
 - عیسی المسمار، خبرنگار عربستانی گفت : کشور عربستان و شهر ریاض به عنوان میزبان مراحل یک‌چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
- فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد ، در بخشی از نامه AFC آمده، طبق توصیه STP تحت قرارداد ما، به دلیل تحریم‌های شدید بین‌المللی، پیرامون واردات تجهیزات مورد نیاز به ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند سیستم VAR را برای مسابقات پیش رو در ایران اجرا کند. در مکاتبات قبلی از سوی FIFA و AFC اعلام شده بود در صورت عدم تجهیز ورزشگاه‌ها این دو نهاد سعی می‌کنند همکاری لازم را با فدراسیون‌های مورد نظر داشته باشند.
[18/08, 13:02] Baba: - مسعود ریگی هافبک دفاعی استقلال برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نهایی دست یافت.
- سعید صادقی هافبک ریز نقش فصل گذشته گل‌گهر در حال مذاکره با مدیران استقلال است و طرفین به توافقاتی نیز دست یافته‌اند. احتمال دارد ادامه مذاکرات به دلیل تعطیلات به جمعه موکول شود.
- از گوشه و کنار شنیدیم که رونالدو ، مهاجم پرتغالی ، امکان دارد یوونتوس را ترک و به یکی از دوتیم رئال و منچسترسیتی بپیوندد. او با یووه قرارداد دارد.
- باشگاه شباب الاهلی امارات از عقد قرارداد با احمد نوراللهی، بازیکن سابق پرسپولیس خبر داد.
- میثم تیموری مدافع چپ تراکتور با امضای قراردادی 2 ساله پیراهن مس رفسنجان را بر تن خواهد کرد .
- در ادامه بازیهای لیگ پرتغال تیم مارتیمو با نتیجه دو بر یک مقابل بلننسز به پیروزی رسید که گل دوم این تیم را علی علیپور در دقیقه 15 به ثمر رساند.
- علی نعمتی مدافع مورد نظر یحیی گل محمدی بالاخره رضایت نامه خود را از تیم مشهدی پدیده گرفت تا آماده حضور در پرسپولیس شود.
- سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان اصفهان برای حضور در پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه به توافق رسید. شهباززاده قرار است جانشین مغانلو در پرسپولیس شود. با این حساب باید جدایی شهریار مغانلو را از پرسپولیس قطعی بدانیم. 
- در مسابقه سوپرجام آلمان تیم بایرن مونیخ با نتیجه سه بر یک تیم دورتموند را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد . این بازی با حضور تماشاگران در ورزشگاه دورتموند برگزار شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار