ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  تیم فوتبال پیکان در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر یک ذوب‌آهن‌ را شکست داد. در این دیدار دوستانه میلاد جهانی برای ذوب‌آهن و علیرضا کوشکی(از روی نقطه پنالتی) و امین درویشی برای پیکان گلزنی کردند.
-  مایکل اولیور قضاوت دیدار روز شنبه منچسترسیتی و چلسی در لیگ برتر جزیره را به عهده گرفت.
- تیم فولاد خوزستان در دیداری دوستانه به مصاف تیم خیبر خرم آباد رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
- هاتف نادری وینگر سرعتی فصل گذشته ماشین سازی تبریز با عقد قراردادی به ذوب آهن اصفهان پیوست.
- شایان مصلح بازیکن گیلانی سه فصل اخیر پرسپولیس و سپاهان با قراردادی دو ساله به صورت رسمی به عضویت تیم  گل گهر سیرجان درآمد . 
- تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی مرحله گروهی خود با آرژانتین در مسابقات جام جهانی به میزبانی لیتوانی بانتیجه دو بر یک مغلوب شد ، استازونه و کوزولینو برای تیم قهرمان جهان و حسن زاده برای ایران گلزنی کردند . 
- با پایان مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ، ایران بعد از آرژانتین در رده دوم گروه خود قرار گرفت و بدین ترتیب روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی کشورمان به مصاف ازبکستان خواهد رفت. 
- برنامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی فوتسال بدین شرح اعلام شد : چهارشنبه 31 شهریور ، روسیه – ویتنام ساعت 18 ، ونزوئلا – مراکش ساعت 20/30 ، پنجشنبه اول مهر :  برزیل – ژاپن ساعت 20/30 ، آرژانتین – پاراگوئه  ساعت 18 ، قزاقستان – تایلند  ساعت 18 ، جمعه 2 مهر : ازبکستان – ایران ساعت 18 ، پرتغال – صربستان ساعت 20/30 ، اسپانیا – جمهوری چک ساعت 20/30
-  با اعلام سهیل مهدی، مسئول سازمان لیگ ، بازی سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس با فولاد ، پیش از آغاز لیگ برتر برگزار نخواهد شد.
- شاهرخ غلامرضاپور مهاجم بوشهری و همبازی مهدی طارمی در ایرانجوان پس از انتشار پستی در صفحه شخصی، دست به خودکشی زد و متاسفانه جان باخت.
- محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی در فصل نوزدهم لیگ برتر، سال گذشته و پس از فسخ یک طرفه قرارداد خود با این باشگاه به استقلال پیوست. کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل شکایت نساجی، محمود فکری را به استرداد 250 میلیون تومان به باشگاه نساجی و همچنین پرداخت جریمه دو میلیاردی محکوم کرد.
- باشگاه النصر عربستان پس از شکست تراکتور تبریز و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، مربی خود منزس برزیلی را اخراج و به جای وی والورده اسپانیایی مربی سابق بارسلونا را جذب کرد.
- سجاد حیدری، مهاجم سابق شاهین بوشهر و مس کرمان به تراکتور پیوست.
- پاتوسی ستاره آفریقایی فولاد برای حضور در تمرینات این تیم در آستانه شروع لیگ برتر به ایران بازگشت.
- تیم ملی والیبال ایران در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی، در رتبه اول آسیا و دهم جهان قرار گرفت.
- طی هفته آینده ، تیم پرسپولیس برای کسب آمادگی بیشتر جهت مسابقه با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا  ، علاوه بر مقابله با پیکان ، یک دیدار نیز روز 9 مهر با تیم دسته اولی شهرداری آستارا با مربیگری فرشادپیوس برگزار خواهد کرد.
- تیم های بارسلونا و گرانادا در آخرین بازی از هفته اخیر لالیگا در نیوکمپ تن به نتیجه تساوی یک بر یک دادند.گل بارسا در دقیقه 89 توسط آراخو به دست آمد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار