ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۷۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد : گل گهر یک - پرسپولیس یک ، استقلال یک - فجرسپاسی صفر ، پدیده صفر - هوادار یک ، آلومینیوم صفر - مس رفسنجان یک ، صنعت نفت یک - نساجی یک ، سپاهان صفر - ذوب آهن صفر ، پیکان صفر - تراکتور صفر ، فولاد 2 - نفت مسجد سلیمان صفر 
- روز دوشنبه ( 9 اسفند ) در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، نساجی با استقلال (17) ، پرسپولیس با مس رفسنجان (19) و تراکتور با سپاهان (14/30) و ... روبرو خواهند شد . 
- پس از جدایی توافقی پژواک کرمپور؛ سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین شد.
- مهدی مومنی مهاجم استقلال خوزستان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه ملوان بندرانزلی پیوست ، مومنی سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد.
- اسحاق قویدل قهرمان پیشین پرورش‌اندام ایران و جهان، بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان، دارفانی را وداع گفت. در سال های 2012 تا 2016 میلادی موفق به کسب 4 نقره و یک طلای جهان شد. در سال 2018 ، به عنوان اولین سنگین‌وزن حرفه ای تاریخ پرورش اندام ایران در مسابقات جهانی تورنتو کانادا حضور یافت.
- مهدی قائدی ستاره ایرانی شباب الاهلی با کسب 12 امتیاز در رده سوم تاثیرگذارترین هافبک‌های لیگ امارات قرار گرفت . 
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد تیمهای استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر تمام معیارهای اجباری AFC را برآورده نکرده‌اند. براین اساس از دریافت مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 محروم شده اند. متعاقباً استقلال به دادگاه حکمیت ورزش CAS اعتراض کرد که این شکایت باشگاه ایرانی رد شد و تصمیم AFC تایید شده است. 
- به دنبال باخت تیم آلومینیوم مقابل مس؛ 10 درصد از قرارداد بازیکنان و 15 درصد از قرارداد کادر فنی این تیم کسر شد.
- استعفای سرمربی سپاهان در نشست خبری !
محرم نویدکیا : سپاهان به آدم جدید برای افزایش انرژی دارد و امیدوارم باشگاه اجازه دهد کنار بروم!
- جیمز جاستین مدافع 24 ساله و انگلیسی لسترسیتی قرارداد خود را تا تابستان 2026 با این تیم تمدید کرد.
- تاریخ مصاف برگشت رئال با بارسا در لالیگای این فصل به نام ال کلاسیکو روز 29 اسفند اعلام شد .
- دلخوری کادر فنی از مدیریت استقلال ، کادر فنی از اینکه مدیریت به آنها قول قطعی حضور دو مدافع سرباز در نیم فصل دوم را داده بود و حالا به بن بست رسیده اند دلخور است. آنها معتقدند اگر زودتر تکلیف این دو بازیکن مشخص می شد می توانستند در پنجره زمستانی تصمیم بهتری بگیرند . بر مبنای همان وعده، آقاسی هم روانه فولاد شد.
- حمید استیلی بازیکن اسبق فوتبال ، به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب و جانشین مجتبی خورشیدی شد.
- پله چهره شاخص فوتبال برزیل با منتشر کردن پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان در اولین دیدار رسمی‌اش را به زنان عربستان و فدراسیون فوتبال این کشور تبریک گفت. تیم  ملی فوتبال عربستان در نخستین بازی رسمی خود توانست با دو گل برابر سیشل به پیروزی دست پیدا کند.
- سولدو سرمربی تراکتور، نام سعید واسعی، اکبر ایمانی و عبدالله حسینی را به دلایل انضباطی از لیست این تیم برای دیدار مقابل پیکان خط زده بود . 
- وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس در جریان دیدار مقابل ویارئال دچار آسیب‌دیدگی شد و دسته کم دو ماه در دسترس بانوی پیر نخواهد بود.
- شبکه «فیفا سبورت» عراق خبر داد انتقال ابراهیم بایش هافبک ملی تیم ملی و عضو باشگاه نیرو هوایی به باشگاه فولاد ایران رسما منتفی شد. دلیل منتفی شدن این بازیکن ملی پوش عراقی به باشگاه ایرانی مخالفت سرمربی این تیم است.
- ذوب آهن که در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف سپاهان رفت و به تساوی رسید روز قبل از بازی ده درصد از مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشگاه را پرداخت کرد تا میزان دریافتی آنها به 40 درصد برسد.
- منچستریونایتد به دلیل رفتار نامتعارف بازیکنانش مقابل برایتون در دقیقه 53 توسط اتحادیه فوتبال انگلیس 20 هزار پوند جریمه شد.
- وزارت بهداشت فرانکفورت 25.000 تماشاگر ، برای حضور در بازی روز شنبه بین اینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ در بوندس لیگای آلمان را تایید کرد.
- فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال با حفظ سمت به عنوان سخنگوی آبی‌پوشان انتخاب شد.
- در ادامه بازیهای دور رفت لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، دودیدار چهارشنبه شب با تساوی به پایان رسید ، بنفیکا با آژاکس 2 - 2 و اتلتیکو با منچستر یونایتد یک بر یک شدند ، شب قبل از این ، چلسی با دو گل از سد لیل گذشت و یوونتوس نیز با ویارئال یک بر یک مساوی کرد . 
- در پیکارهای لیگ برتر انگلیس این نتایج رقم خورد : بارنلی یک - تاتنهام صفر ، واتفورد یک - کریستال پالاس 4 ، لیورپول 6 - لیدز صفر 
- دور برگشت بازیهای لیگ فوتبال اروپا و همچنین کنفرانس ، پنج شنبه برگزار می شود . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها