ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۸۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
غلامرضا شعبانی‌بهار در مورد وضعیت این رشته برای کسب سهمیه المپیک گفت: پیش‌بینی مربی ما این است که تیم در بخش مردان خیلی امیدوار و در بخش زنان انفرادی امیدوار است.
کیهان ورزشی- 

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون در حاشیه بازدید اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش از این فدراسیون  عنوان کرد: خیلی خوشحال شدم که  آقای اسبقیان  از مسابقات تیم ملی نوجوانان و جوانان بازدید کرد. در هیات رئیسه آسیا مطرح کردم که به منظور توسعه این رشته، باید مسابقات قهرمانی رده‌های سنی هم برگزار شود که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا مهر ماه در چین تایپه برگزار می‌شود. هشت نفر هر رشته به اردوی تیم ملی می‌روند  و در طول تابستان اردوی شبانه روزی برایشان می‌گذاریم و آنها را آماده می‌کنیم.

او درباره وضعیت تیراندازی برای کسب سهمیه المپیک گفت: همه فکرم پیش بچه‌ها است. تیم ریکرو در کاپ جهانی به میزبانی چین شرکت کرد و  بلافاصله از آنجا به کره جنوبی رفتند و ۲۰ روز اردو در آنجا بودند. مرحله دوم کاپ جهانی نیز یک روز پس از این اردو در همان کشور برگزار خواهد شد. در واقع یک مگا اعزام داشتیم. پس از این رویداد، بچه‌ها به ایران برمی‌گردند و مدتی در اینجا هستند. در ادامه در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک در ترکیه شرکت می‌کنند.

شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما برای کسب چند سهمیه المپیک است گفت: پیش‌بینی مربی ما این است که تیم در بخش مردان خیلی امیدوار و در بخش زنان انفرادی امیدوار است.   ما در دو دوره گذشته یک ورزشکار داشتیم و ان‌شاءالله این دفعه در بخش تیمی هم سهمیه داشته باشیم.

او در مورد پارالمپیک گفت: تا الان ۶ سهمیه پارالمپیک داشته‌ایم و یکی از بهترین تیم‌ها هستیم. برنامه‌هایشان رو به اجراست و الان در اردو هستند. همه شرایط در حال فراهم است تا با افتخار شرکت کنند.

شعبانی‌بهار در مورد وضعیت بودجه فدراسیون تیر و کمان بیان کرد: مشکلی نداریم از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که بودجه صد درصدی داد و کمیته المپیک هم کمک بیشتری کرد. هم وزارت ورزش و هم کمیته در سال جدید منابع مالی را به صورت علی‌الحساب پرداخت کردند. منتظر منابع جدید هستید که تیم‌ها را آماده کنیم.

او در مورد گلایه برخی ورزشکاران از گرانی تجهیزات گفت: تجهیزات خیلی گران بود اما در کره یک دست تجهیزات مصرفی‌شان را خریداری کردیم و حدود ۱۵ هزار یورو تیر و سر تیر و ماک به آنها دادیم. تجهیزات جدیدی هم وزارت ورزش به همه فدراسیون ها می دهد که اگر آنها را هم بگیریم بخش عمده‌ای از مشکلاتمان حل می‌شود.   تجهیزات ما ۱۰۰ درصد وارداتی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها