PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان ایران راه یافتند.
کیهان ورزشی-

در ادامه رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران و در مرحله یک‌چهارم نهایی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه - ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) سه دیدار همزمان پیگیری شد که تیم‌های مهرام تهران و ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند با برد مقابل حریفانشان راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شوند.

شاگردان علی آرزومندی که تا پیش از این دیدار سری مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ را دو بر یک پیش بودند، با برتری ۸۰ - ۷۴ مقابل مس کرمان در این بازی خارج خانه، سری را سه بر یک با پیروزی پشت سر گذاشتند تا پس از شهرداری گرگان به عنوان دومین تیم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان ایران را به دست آورند.

در دیگر بازی‌های امروز نیز تیم‌های نفت آبادان و طبیعت تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که در پایان، شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم طبیعت با نتیجه ۹۱ - ۸۳ میزبانشان را شکست دادند تا سری را دو بر دو به تساوی بکشند. با این نتیجه، تکلیف برنده این سری در تهران و با برگزاری بازی پنجم مشخص می‌شود.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم طبیعت اگر بتوانند بازی پنجم را مقابل حامد حدادی و یارانش با پیروزی پشت سر بگذارند، در نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر دست به کار بزرگی زده و با پیروزی ۳ - ۲ در این سری، راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.

آخرین بازی امروز نیز به میزبانی تیم کاله مازندران برگزار شد که شاگردان رضا نوری با نتیجه ۸۵ - ۱۰۰ برابر ذوب‌آهن اصفهان شکست خوردند. شاگردان مهران حاتمی با این برد، سری را سه بر یک با پیروزی پشت سر گذاشته و به عنوان سومین تیم، راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شدند.

برچسب ها: بسکتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار