PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
مهرداد محمدی ، روی خط استارت

برای مهرداد محمدی خیلی راحت و بدون بزرگنمایی می توان نوشت که او " بمب انرژی " اردوگاه آبی هاست ، بازیکنی در خدمت تیم که برای اهداف بزرگ مجموعه خود تلاش می کند.

روزی که نام او از جعبه آبی ها بیرون آمد و پیراهن تیم پرطرفدار بر تنش نشست، خیلی ها وی را " بمب نقل و انتقالاتی استقلال " نامیدند. شناخت آنها از سطح فنی این بازیکن و مدل بازی کردنش گویای این حقیقت بود که تیم جواد نکونام یک برگ برنده رو کرده است. بازی های درخشان مهرداد در اولین روزهای حضورش در استقلال بر این موضوع مهر تائید می زد که آنها گمشده خود را پیدا کرده اند اما در ادامه برای هفته ها به نیمکت دوخته شد و این بیرون نشینی ذره ای از انگیزه وی کم نکرد. بازیکن 30 ساله استقلال آنقدر پخته شده است که با چند هفته نیمکت نشینی قافیه را نبازد. او دوباره دست روی زانوان خود گذاشت و «یاعلی» گفت و به ترکیب اصلی رسید و این حضورش با درخشش همراه شد.

اینکه سرمربی آبی ها تا چه اندازه روی او حساب باز کرده است را در ادامه لیگ متوجه خواهیم شد اما جسارت ذاتی مهرداد و اراده و انگیزه بالایی که از خاستگاه او نشات می گیرد ، این باور را برای استقلالی ها تقویت می کند که آن پست حالا حالاها در اختیار بازیکن شماره 7 خواهد بود.

مهرداد گرچه به اندازه برادرش میلاد در سطح ملی فرصت حضور نداشته اما در این سالها همواره روی ویترین فوتبال ایران دیده شده و داشتن چنین بازیکنی برای هر مربی ای نعمت است.

فارغ از علایق رنگی وی در گذشته که برخی از هواداران رقیب همواره بر آن تاکید می کنند، مهرداد نشان داده که هر پیراهنی را که بر تن کند با تمام وجود برای آن می جنگد.

*حمید ترابپور

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار