PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
3 فرنگی کار کشورمان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
کیهان ورزشی-
مسابقات 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز در مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد که نتایج به شرح زیر است:
در وزن 60 کیلوگرم که 17 شرکت کننده دارد، امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه کشتی گرفت که با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید. وی در این مرحله عزیز‌اف از تاجیکستان را پیش رو داشت که توانست با نتیجه 8 بر 5 به برتری برسد و راهی نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله در سرشاخ با شارشنبکوف حریفی از قرقیزستان 11 بر صفر شکست خورد و به رده‌بندی رفت.
در وزن 67 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 15 نفر برگزار می شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین رفت که توانست با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. وی دور بعد با فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مبارزه کرد که با نتیجه 8 بر صفر حریفش را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با آتدایف از ترکمنستان سرشاخ شد که در 56 ثانیه 10 بر صفر برد و فینالیست شد.
در وزن 72 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با جی لنگ از چین سرشاخ شد که با برتری 5 بر 3 راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با ساتایف از قزاقستان مبارزه کرد که با نتیجه 10 بر صفر حریفش را مغلوب کرد و گام به فینال گذاشت.
دروزن 82 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی رفت که 8 بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در این مرحله در مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان که بسیار حساس بود 7-7 پیروز شد و به فینال راه یافت.
این مبارزه دقایقی طولانی یه خاطر اعتراض قرقیزستان متوقف شده بود.
در وزن 97 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف بالتمونخ از مغولستان رفت و با برتری 9 بر صفر به نیمه‌نهایی صعود کرد.
برچسب ها: کشتی آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار